Thursday, November 13, 2014

Freckled Fawn - I tried

Hi everyone!
Salut tout le monde!

I have a confession: I've tried for the Freckled Fawn design team. And I haven't made it. :(
I was very sad but I'm sure it wasn't meant to be and something else is coming my way. :)

That being said, I'd love to show you my 3rd page I made for them.

I hope you'll like it. I did like my whole 3 pages (the two others you've seen here already) and I was really sad it wasn't enough. Anyway. Here's the 3rd one. ;)

J'ai quelque chose à avouer aujourd'hui. J'ai tenté ma chance pour l'équipe de design de Freckled Fawn et je n'ai pas été choisie. J'étais super triste, mais je suis sure que c'est pour une bonne raison. Que quelque chose d'autre s'en vient pour moi. 

Aujourd'hui, j'aimerais vous montrer ma 3e page que j,ai faite pour cet appel. J'espère que vous allez l'aimer. J'aimais mes 3 pages (vous avez déjà vu les 2 autres il n'y a pas longtemps sur mon blog) et j'étais vraiment super triste que ça n'aie pas suffit. Bon, en tous cas, voici ma 3e page. ;)



The frame around the white is not black as it appear on the picture. It's gold. Gold foil! :) It's very shiny and makes the photos feel very rich and precious.
Le cadre autour du carton blanc n'est pas noir comme il parait sur la photo. Il est doré. :) C'est très brillant et ça fait que mes photos ont l'air vraiment riches et précieuses. 


I loved using these little frames from Dear lizzy once again. Embellishing them is so liberating. :)
J'ai bien aimé utiliser ces petits cadres de Dear lizzy à nouveau. C'est tellement de les décorer.









There you go. :)
Talk to you soon!!
Voilà. On se reparle bientôt!! :)

Marie

3 comments:

Nat said...

I love this! Sorry you didn't make the design team but love that I get to see your layouts here!

Marie-Pierre Capistran said...

Thank you so much Nat!! That's very nice of you. :) I'm glad at least I have a blog to share and I get nice comments like yours. That always helps. :)

Gab said...

Gorgeous LO ... it's Freckled Fawn's loss not to have you on their DT. I think you are very talented